KENDİ SİTELERİNE ATATÜRK BÜSTÜ YAPTIRTTILAR
Ortakent’te bir sitede yaşayanlar, tamamen kendi imkanlarıyla, sitelerinin ortak alanına bir Atatürk büstü yaptırdılar.
Yeni nesil Corona Virüs Covid-19 Pandemisi nedeniyle evlerinde kalan vatandaşlar, 19 Mayıs törenlerini kendi sitelerinde yaptırdıkları Atatürk Büstü’nde kutladılar. Site yönetiminin öncülüğünde sunulan öneri ile proje haline gelen Atatürk Büstü, Müskebi Yapı Kooperatifi Evleri’nde bulunan 110 hane yaşayanlarının katkılarıyla hata geçti. Site yöneticileri Ceyda Güngör, Pınar Erdil ve Seha Ergene, tamamen kendi imkanlarıyla yaptırdıkları büstün sitenin merkezi konuma sahip bir bölgesinde olduğunu ve bundan böyle ulusal bayramlarda site yaşayanlarının hizmetinde olacağını belirttiler.
Özellikle son dönemde evlerinden çıkamayan site sakinlerinin 19 Mayıs Atatürk’ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı’nda Site içerisinde bu sayede sosyal mesafeye dikkat ederek tören yaptıklarını da belirten Seha Ergene, Müskebi Yapı Kooperatifi Evleri’nde atıl bir alanın artık paha biçilemez olduğunu da sözlerine ekledi.


































